آیا برای رفع ریما رامین فر باید ده قدم برداشته شود؟

Wiki Article

این زوج هنرمند یک پسر ۵ ساله دارند و ریما رامینفر میگوید تمام برنامههای زندگیاش را با توجه به زندگی فرزندش هماهنگ میکند. قطعا دستمزد این شخص نیز به عنوان همسر نقش اول یک سریال زنجیره ای بسیار بالا می ادامه مطلب باشد. بازیگر نقش «هما» در سریال «پایتخت» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فکر میکنید «پایتخت (۲)» همچون سری اول بتواند میان مردم محبوب شود؟ امیدوارم که سری دوم «پایتخت» به اندازهی سری اول پذیرای خانوادهها باشد و سطح کیفی آن نسبت به گذشته رشد کند. رامینفر در سال ۱۳۶۹ دیپلم گرفت و در رشتهٔ گرافیک توانست به دانشگاه راه بیابد و پس از یکسال تصمیم گرفت به آلمان برود و در آنجا به تحصیل خود بپردازد و پس از چند سال به ایران بازگشت و توانست در رشتهٔ هنر قبول شود و همزمان با ورود به دانشگاه به فعالیت خود در تئاتر پرداخت. مهوش وقاری را میتوان جزو وفادارترین زنان در تاریخ سینمای ایران نام برد که تا لحظه فوت همسرش، محسن قاضی مرادی در سال 1400 که نزدیک به دو دهه با بیماری پارکینسون درگیر بود، در کنارش ماند. علی مصفا و لیلا حاتمی را میتوان از شناختهشده ترین زوجهای هنری در ایران دانست. ریما بیوگرافی ریما رامین فر رامینفر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر امیر جعفری عکسی از او درکنار همسرش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.  C᠎onte᠎nt has been c᠎reat᠎ed with the help of G SA Conte᠎nt Gener᠎ator Demov er sion᠎.


چرا ریما رامین فر طلاق گرفت

مرحوم حمید سمندریان را به حق پدر تئاتر میدانند چرا که هنرمندان بزرگی چون عزتالله انتظامی، رضا کیانیان، مهدی هاشمی، شهاب حسینی، قطبالدین صادقی و حمید فرخنژاد زیر نظر او شاگردی کرده و درس آموختهاند. محمود جعفری با خواهر مهدی میامی ازدواج کرده است. سالهای گذشته در چند کار تئاتر با هم همبازی بودیم و به همین دلیل نمیتوانم بگویم برایم اتفاق خیلی خاصی بوده و حس خیلی عجیبی را به من منتقل کرده است؛ فقط میتوانم بگویم این کار هم تجربه خوبی برایم بود. در نوروز امسال به دلیل اینکه تا روز ۹فروردین سر کار بودیم، فرصت رفتن به سفر را نداشتیم و به دلیل فشار کاری که در تعطیلات نوروز داشتیم واقعا خستهایم و به یک مسافرت نیاز داریم؛ در همین چند روزه همگی با هم عازم یک سفریم! ریما رامین فر در سال ۸۲ در فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰ با امیر جعفری آشنا شد البته در صحنه تئاتر نیز این آشنایی به وجود آمده بود و بعد از مدتی با هم نامزد شدند و با وجود اینکه خانم بازیگر از وی ۵ سال بزرگتر است با هم ازدواج کردند و ثمره این ازدواج یک پسر بنام آیین متولد ۸۶ می باشد.

عکس ریما رامین فر وهمسرش

​Artic᠎le has ᠎been c reated with t​he help  of G​SA C​on᠎te᠎nt G​en erator DE​MO​!


ریما رامین فر سن

توصیه میکنم قدر لحظات با هم بودن را بدانیم البته بستنی خوردن یک مثال است؛ ورزش و یا هر کار دیگری که انسان را به آرامش برساند از نظر من کار سودمندی است. این هنرمند ارجمند، سال 91 از بین ما رفت و فعالیتهای خود را به همسرش هما روستا سپرد تا اینکه در سال 94 هم بانو روستا هم تئاتر را تنهاتر گذاشت و به پیش همسرش پر کشید. زندگی مشترک این هنرمندان گاها پایان خوشی داشته و برخی اوقات هم به جدایی ختم شده است. وقتی با ریما رامینفر صحبت میکنید، آنچه به وضوح میتوانید حس کنید، عشق و علاقهای است که به زندگی مشترک و به خصوص به پسرش دارد. همچنین میتوانید بیوگرافی علیرضا خمسه ( پنجعلی معمولی در سریال پایتخت) و مهران احمدی ( بهبود فریبا در سریال پایتخت) را نیز مطالعه کنید. او وعده داد در آینده یک سریال ۶ قسمتی از ویلای ساحلی نمایش داده خواهد شد که تمامی آن سکانسهای حذفشده از فیلم در این سریال وجود دارد. اما همهی ما خیلی خوشبین هستیم چرا که هیچیک از عوامل کوتاهی نکردند و همه با هم سعی خواهیم کرد تا این مجموعه را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم.


جدیدترین عکسهای ریما رامین فر

انیمیشنها جواز حضور در بخش مسابقه را کسب نکردند. تجربه کار کردن با سیروس مقدم بسیار لذت بخش است. سال گذشته سر کار «پایتخت»، تجربه کار کردن با این کارگردان و الهام غفوری را داشتم، به همین دلیل وقتی امسال هم پیشنهاد کار در «چک برگشتی» را به من دادند، پذیرفتم به دلیل اینکه آقای مقدم و کاری که انجام میدهد برایش مهم است و اینطور نگاه نمیکند که صرفا یک سریال را به هر شکل شده تمام کند. مسئله دیگری که باعث شد من در این سریال حضور پیدا کنم، این بود که وقتی فیلمنامه ۴، ۵ قسمت اولیه کار را خواندم بهنظرم آمد سوژه خیلی جالبی دارد. متنی از سخنان “دولت آبادی” خواندم که میگفت زندگی ما در روزمرههای زندگی جذابیت پیدا میکند و در لحظه زندگی کردن خیلی مهم است. زمانی که یک بازیگر مجرد است دور بودن از خانواده برایش آسانتر است و وقتی هم که ازدواج میکند باز هم قابل تحمل است، اما وقتی مادر میشوی دوری از خانواده در مدت زمان زیاد واقعا کابوس است و من این را واقعا حس کردم؛ حتی از زمانی هم که وارد تهران شدیم باز هم خیلی کم خانوادههایمان را میبینیم.

Report this wiki page